Sıkça Sorulan Sorular

Yardım sayfasından aradığınız sorunun çözümüne ulaşamadıysanız lütfen integration@3pay.com adresine mail atınız.

  • Raporlama İle İlgili Sorunum Var, Nasıl Çözebilirim ?

    Raporlamayla ilgili sorularınızda gulsah.dalkilic@3pay.com mail adresinden ulaşabilirsiniz.

  • Kullanıcı Admin Paneline Nasıl Erişebilirim ?

    Kullanıcı admin paneline burayı tıklayarak erişebilirsiniz.

    Kullanıcı adı ve şifre bilgilerini sizinle paylaşılmamıssa integration@3pay.com adresinden detayları öğrenebilirsiniz.

  • İşlem Denerken M130001 Hatası ile Karşılaşıyorum, Nasıl Çözebilirim ?

    İslem denemeye calısırken M130001 (Invalid price for transaction. Requested price is out of limits.) hata koduyla karsılasıyorsanız test statusunde sadece 0.01 kurusluk islem gecırmenız gerekmektedir. Eğer firmanız aktif ancak yetersiz limit hatası alıyorsanız integration@3pay.com adresine mail atabilirsiniz.

  • İşlem Denerken M134022 Hatası ile Karşılaşıyorum, Nasıl Çözebilirim ?

    İşlem denemeye çalışırken M134022(abone mobil ödemeye kapalı) kullanıcın operatorunden yada wirecard sisteminden black liste alınmıs olabilir kulllanıcdan gelen talep doğrultusunda.Black lıste olan kullanıcı dogrudan operatorunu araması gerekmektedır eger operator tarafında degil wirecard sisteminde black listeyse gene operator tarafından wirecarda talep olarak getırılmesı gerekır guvenlık sebebiyle.O yuzden hem operator tarafındakı black lıste hemde wirecard tarafında ki black

  • İşlem Denerken 54(Declined - Kartın Son Kullanma Tarihi Hatalı) Hatası ile Karşılaşıyorum, Nasıl Çözebilirim ?

    Son kullanma tarihi kontrol edip tekrar girebilir sorunun devam etmesi durumunda bankayla iletişime geçebilir.

  • İşlem Denerken 924(GET_APPROVAL_FALSE_NOT_ALLOWED_FOR_THIS_SERVICE) Hatası ile Karşılaşıyorum, Nasıl Çözebilirim ?

    İşlemi denemeye calısırken 924(GET_APPROVAL_FALSE_NOT_ALLOWED_FOR_THIS_SERVICE) hatasıyla karsılasıyorsanız sıze maılede belırtılen method ve kategorı bilgilerini kontrol edip hatanın devam etmesi durumunda integration@3pay.com adresine ulastırabilirsiniz.

  • İşlem Denerken CCPY01043(Kart, 3DS sistemine tam uyumlu degil) Hatası ile Karşılaşıyorum, Nasıl Çözebilirim ?

    Kart 3dse uyumlu değil, bankayla görüşüp 3d’s e açtırabilir.

  • Panel Üzerinden Nasıl İade Yapabilirim ?

    Siparis listesine girip iadenizin durumu sıparısınınz durumunu asagıdakı iconlarla kontrolunu saglayabilirsiniz. Kırmızı mesgul ısaretı artık sıparısın yada ıadenın basarısız oldugu anlamına gelmektedır. Yeşil tik isareti basarılı oldugu anlamına gelmektedır. Turun 2 play tusuda işlemin hala devam ettiği anlamına gelmektedir.

  • Abonelikli İşlem Nasıl Başlatırım ?

    Abonelikli işlem baslatılmak ıstenıldigi zaman degısecek tek deger kredi kartında yada mobil odemede standart olarak gonderılen payment type id degeri 1 yerine aylık istiyorsak 2 haftalık istiyorsak 15 gibi gonderılmesı gerekır bununla ilgili detayları size paylasılan dökümanda bulabilirsiniz.

  • Taksit İşlemi Nasıl Yapılır ?

    Taksıt opsıyonu kart bılgısının ılk 6 hanesının gırılmesinın ardındnan karsımıza cıkmaktadır.

    Taksit opsiyonu standartta verilen bir yetki değildir.Extra değeri olarak installments;1;3;6 diye belirtmeniz gerekmektedir. Eğer karsınıza taksitli ödeme sayfası çıkmıyorsa o zaman integration@3pay.com adresine mail atarak taksit yetkısını kontrol ettirebilirsiniz